Tuesday, September 22, 2009

韓国旅行 Korean trip

韓国に3日間行ってきました。 空港に着いたとたん、沢山の報道陣が出口にいました! 周りの人に聞いてみると、石川遼君が来るとのこと。 すごくすごく見たかったのですが、韓国のガイドさんがお迎えに来てくれていたので断念・・。 でも、その後明洞では韓流スターのイ・ジュンギに遭遇! 次の日にはイ・ミョンバク大統領を南大門で目撃しました! ミーハーの私としては、嬉しい旅になりました。

I took a vacation to korea for 3 days. When we arrived, a horde of people were waiting with cameras just past the security exit. I asked someone who they were waiting for and apparently professional golf star Ryo Ishikawa was either on our flight or en route!
I really wanted to see Ryo but our Korean tour guide came to pick us up, so we had to leave.
However, we did see Lee JunkiLee, a young Korean TV star in Myeongdong, and president Lee Myung-bak in Namdaemun-sijang!! It turned into a really fun trip!



























No comments:

Post a Comment